Behind The Story
Semuanya Bakal Terjawab .
Wednesday 19 March 2014 | 08:13 | 0 Budak Merepek

Semuanya bakal terjawab besok . Itulah saat yang dinantikan oleh batch96 pada tanggal 20/3/2014 .
Setelah lebih kurang 10 tahun kita bersekolah , hari besok merupakan penantian dan trauma 
akan berakhir . Mungkinkah besok ada yang mengalirkan air mata kegembiraan ataupun air mata kesedihan . Semuanya bakal terjawab .

Sejak 3 bulan aku menunggumu . Besok kau muncul jua akhirnya . Kalau tidak mengecewakan Alhamdulillah . Tetapi kalau keputusannya menyedihkan mungkin akan mengecewakan orang tuaku , kaum kerabatku , saudara maraku bahkan diri aku sendiri . Mungkin putus sudah harapan . Mungkin juga tiada lagi kegembiraan . Kerana keputusan merupakan penentuan . Kejayaan tidak akan datang bergolek tanpa usaha . Kita sudah pun usaha dan hanya mampu bertawakal . Kalau mengecewakan , aku tidak sanggup mengewakan orang tuaku dan harapan saudara maraku .Ya Allah , jauhilah aku dari keburukan dan kecelakaanMu . Semoga hari besok dirahmati ole Allah dan hanya ada air mata kegembiraan .

Ya Allah kurniakan lah kepada aku dan rakan-rakan seperjuanganku kejayaan .
Jauhilah kami daripada kekecewaan .
Besok merupakan detik yang dinantikan oleh kami .
Jadi kurniakanlah kepada kami hati yang tenang dan keptusan yang cemerlang .
Ya Allah sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa .
Jadikan hari besok merupakan hari yang paling berharga kepada kami .
Amin Ya Rabbal Alamin .


Thanx sudi BACA entry ny .. Muah !




Older Post . Newer Post