Behind The Story
Sambut Tahun Baru 2014 With ZNC #Havoc #Havoc #Havoc
Wednesday 1 January 2014 | 04:35 | 0 Budak Merepek
Hahaha .. Lawak laa tittle kat atas tuu .. Nak tergelak laa
#Havoc ny aku tau pun dalam lagu atuk tuu , tajuk apa tahh .. lupa pulak ..
Kita dah dalam 2014 haa , So apa azam korang erkkk ??
Azam aku macam biasalah , nak jadi yang lebih baik =3 Itu saja ..

Petang tuu keluar dengan ZNC without Fieza .. Hmmmm kalau semua ada memang meriah haa .. Masa malam tahun baru keluar makan dengan family , saja jaa nak test camera .. Tiba-tiba ada gambar ZNC . Teringat sat kat depa .. Pastu last minute rancang nak keluar . Aku lah orang terakhir yang tau .. Sedih dohh , mai rumah aku tak contact apa-apa , terus ajak keluar .. Naseb baik tak tersedak air dok minum .. 
Aku jadi blur gila kat jalan raya sebab rasa awkward lama tak bawak motor kat jalan besar .. Naseb takdak apa-apa yang berlaku .. Alhamdulillah .. So , kami pun pergilah KFC .. Aku try rasa apa tu , chewy cheese .. Aku tak lalu laa , tak sedap pun .. Nak muntah aku .. Aku bagi jaa natang tuu kat Psha .. 

Lawa mulut Psha ..
Yana over ..
Shada kena paksa senyum tuu ..
Yana dan Far .. 
Lepas dah kenyang KFC pergi teman diorang pergi beli barang dekat JM .. Lama jugak kat situ .. Pastu solat zohor dekat surau .. And then aku ajak laa diorang pergi tasek .. Psha tak berapa nak setuju .. Biasalah , sakit orang perempuan .. Moody jaa .. Tapi akhirnya dia pun setuju .. Pergilah beli Domino nak buat bekal g tasek . Kononnya berkelah lahh .. Psha je lahh yang masuk beli , memandangkan dia pun kerja kat Domino .. Eloklah dia jaa yang order apa yang kami nak .. Pasti pergilah tasek .. Tak ramai sangat orang pun sebab awal lagi ..

Shada bajet jer tuu ..

aummmm .. 

Saja posing jaa tuu ..

Shada dengan Far ..
Macam comel jee gambar ny ..

Nice posing laa yana yg sexy dan menggoda ny ..

Yana , jangan buka .. malu kat orang ..

Pandang sana ..

Itulah kisah kami untuk hari ini .. Sangat happy , bahagia .. Semoga persahabatan kita kekal walaupun banyak masalah , kita kena kuat dan tabah hadapinya dengan hati yang cekal yaa .. Ingat janji-janji kita , jangan jadi janji melayu ..Apa-apa masalah kita bincang kay .. Take care you all .. 
I LOVE YOU , MUAHHHH !!


Thanx sudi BACA entry ny .. Muah !




Older Post . Newer Post