Behind The Story
Jalan mana yang akan ku pilih ??
Saturday 28 December 2013 | 08:36 | 0 Budak Merepek

Hai stalker .. Still remember me ?? 
How are you ?? And , how's your holi holi holiday ??

I'm back to start blogging after a long time I need to stop blogging because I had an SPM examination .. Alhamdulillah , dah jawab semua paper . Tawakal saja .. Tapi aku rasa terok laa .. Hmmmmm
Jalan mana yang akan ku pilih ?? Adakah aku akan teruskan dengan kejuruteraan elektrik atau yang lain ?? Itu bergantung pada result aku .. Hope aku dapat teruskan kejuruteraan elektrik sebab aku minat and hala tuju nampak macam lurus jaa .. Tak da bengkang-bengkok punn .. Mak aku nak aku jadi doktor , sedangkan aku memang laa ada minat sains but aku dah terpengaruh dengan bidang kejuruteraan .. So , aku rasa awkward laa dengan sains .. Tak minat ! Apa-apa pun kena tengok result dulu lah .. Kalau bad tuu , padan muka aku lah sebab tak pulun .. Hidup ni makin lama makin merungsingkan aku .. Aku masih mencari apa erti hidup aku dekat atas bumi Allah ini ..

Aku bukan budak sekolah lagi .. Aku ulang , aku bukan budak sekolah lagi .. Aku perlu menempuh pelbagai onak dan duri yang bakal ku tempuhi .. Harap-harap tak ada apa-apa lah yang membuatkan aku down .. Aku perlu sentiasa bersemangat untuk menghadapi hari-hari yang mendatang .. Lepas exam aku rasa speechless , heartless and lifeless .. Kosng , kosong , kosong .. No support , no work , nobody besides me .. And , aku rasa sunyi .. Aku tak tahu nak buat apa .. Family tak bagi kerja .. Hidup aku memang banyak dikongkong dan ditentukan memandangkan aku anak bongsu , so semua perkara memang dah diatur tapi 100% memang kena bergantung jugak dekat aku .. Dah nak buka sekolah dah adik-adik !! Dah prepare barang ke belomm .. Hahahaha .. Aku tak dapat tawaran mana-mana pun .. PLKN pun tak apatah lagi pusat pengajian dekat Malaysia .. Hmmmm , kawan-kawan aku ada jugak yang dapat .. And ada yang kerja .. Aku ni pulak memang menganggur betol ..

Menghadapi hari-hari yang membosankan bagai menuggu bulan jatuh ke riba .. Ada kena mengena kaa dengan peribahasa tu ... Apa-apa jalahhh .. Any job ?? Please inform me yeahh ... Coz I need it ..


Thanx sudi BACA entry ny .. Muah !




Older Post . Newer Post