Behind The Story
GoodByee Form 4KE-III , Welcome Form 5KE-?
Friday 16 November 2012 | 01:08 | 0 Budak Merepek

Ohhhhh , terasa rindu dekat budax-II kelas aku tuu .. Depa mesty holiday sakan kan ??
Hahaha , entah la , aku dengar depa kerja dok pi kenduri jaa banyak ..
Biasa laa , depa memang tak sabar nak wat kenduri depa pulakk .. Hahaha ..
Naseb baek depa tak taw aku ada blog , kalaw tak , depa terjah sakan .. Sebab , aku tak maw bagi ..
Depa tuu kalaw dah dapat , anytime bukak .. Bukan ada apa pown blog ny ..
Just about my lifestyle ..
Teringat jamuan kelas hary tuu .. Hohoho , aku bawak NIKON . Awatif bawak handy cam .. Saja buad meriah , padahal tak meriah pown .. Makan tak kenyan taw takk ?? Sebab apa ?? Pengetua tentukan tarikh jamuan mengejut .. Hoho , hary ini penguman , besok jamuan .. Saja pown tak kalut kann ?? Taw takk kami makan apa ?? KFC dengan air jaa .. Herrmmm , makan jugak .. Tak kenyang sebab sorang seketul jaa . Hermmm , dah la tengah lapaq .. Bukan duit kelas tak cukup , banyak laa .. Tapi , tak pa la .. Kita bawak pi tahun depan .. Tuu pown atas persetujuan ramai pihak .. Dah duduk sekali dalam kelas dah faham perangai masing-II macam mana .. Tengok-II pic kat bawah tuu yaa .. Hoho , budax tak matang memang awesome !

Aku yang sentiasa OVER ~

Ny kerjaa Awatifff ..


Depa khusyuk tengok something ..

Jangan salah sangka ..
Mereka begitu menyayangi sesama mereka ..

Mata diaa lawa .. Mmg dia keturunan Pakistan  pown ..

AK memang pro !

Hoho , snap senyap-II ..

Nice .. Cantekk kann ?? Tulisan tuu laa !

Depa taksuka ambik gambar ..
Berlakon jaa tuu !

Hahaha , tengah try buat aice blended ..
Malas nak ajar depa .. Aku bagi depa buat sendiri ...

Ny kerja part time budax laki bila cikgu takdak ..


Masa jamuannnn ..
Tak kenyangggg !

Ada video yang terakam dalam nikon .. Hoho , tak best pun .. Anggap sebagai kenagan jaa .. Sebab , maybe tahun depan pengetua nak buat rombakan kelas .. Kelas yang paling pandai mestylah ada budax pandai .. Hmmm , redha jaa aku ny ..


Depa memang begituu ..

Kami yang giler-II ..

Budax laki memang suka cari pleuang ..
Mentang-II depa ramai !

Teringat masa sambutan raya kat sekolah .. Hoho , dapat gambar dengan depa .. Waktu tuu , barulah aku taw perangai dep ayang sebenarnya . Suka posing depan kamera .. Memang perangai depa samaa .. Aku takk ok ! Hahaha , mula nak riak .. Astagfirullahalazim ..


Dok kata dahhh ..

Sorang makan kuat ,
sorang lagi suka kacaw orang !

Suasana dalam kelas yang kadang-II boring !

Erm , ambik laa kat depa !

Hope takdak orang jelesss ..
Hahah .

Depa ny , hensem gak nohh ..
Sikit jaa lahhh ..

Hahahahaha ..
Pandai !


Terlebih pulakkk ..

Dan , akhir sekali gambar dengan cikgi Ishak .. Beliau memang boleh dikatakan guru kesayangan aku jugak .. Disebabkan layanan dia dekat aku berlainan sikit jaa daripada budax kelas aku , setiap kali exam , aq mesty dapat A Bahasa Melayu (InsyaAllah).. Thanks cikgu .. Jasamu dikenang .. Harap tahun hadapan cikgu still ajar kami lagi naihhh .. Naseb baek dia tak dakk blog aku .. Kalaw takkk , hahaha .. Dalam blog beliau , perghhhhh !! Bahasa indah , puitis , dramatis gilerrr !! Jiwang tu ada gak laa .. Hahaha .. Dulu cikgu ny laa yg buat aku nangis , maw takknya , selalu dok kacaw aku sanagt sampai malu .. Tak muhung aihhh .. Sumpah !

Sweeetttt !

FORM 4KE-III THE BEST !


Thanx sudi BACA entry ny .. Muah !




Older Post . Newer Post