Behind The Story
Back to SMKTSIP
Thursday 29 November 2012 | 20:02 | 0 Budak Merepek



WOit .. Wat gapo tuu ??
Kali ini nak citer pasal aktiviti aku waktu pagi masa cuti ny ..
Ermm ?? Penting kaa ??
Penting tuu xla , tapi saja jaa ..
I'm back to SMKTSIP ?? Tak laa , aku tuition kat sana laa ..
Dengan Cikgu Lan .. 

Memang best la sebab ZNC dapat belajar sama-II lagi .. Dengan budax kelas lama .. Hahaha .. Lawak depa ny .. Rindu kenangan lalu .. Masa Cikgu Lan ajar beza sangat-II dari kolah teknik .. Maybe sebab aku dah biasa dengan pengajaran dan pembelajaran dekat sekolah lama , sebab tuu aku cepat faham .. Tapi , kat kolah teknik serabut laa .. Aku lambat Lampi (LambatPickUP) sikit kat sana .. SPM weyy ?? Ada berani ?? Getar weyyyyyy .. Ermm , tak tau nak kata laa .. Takowt laa .. Kalau nanty aku kena buang keluarga mcm mna ? Sebab result SPM aku terokk .. Ermm , tak nak laa .. Takowt la hayy .. Hanya mampu berusaha dan redha .. Seperti trademark ASTECH "BERTEKUN USAHA DIBERKATI ILLAHI" ..

Ary tuu ZNC dengan Asyraf and Waizi , ada la wat photoshoot sikit .. Hahaha .. Aku tak bawak kamera .. Asyraf yang bawak .. Huhu .. Best laa , dah lama tak kumpul buat riuhh .. Walaupown Asyraf ny suka mengata terutamanya dekat aku , tapi dia yang dok belanja aku .. Har har ~ Asyraf kata aku busy sebab masuk WWE .. KOjaqqq hang .. Mentang-II laa badan aku mcm John Cena , habis dia tarik sekali dengan mak dia kata mcm The Rock .. Haishhh , budax pendek ny soranggg !! Tapi , yang beestnya dapat jumpa Waiziiiiii !! Rindu hang taw takk .. Tapi , hadehhh !! Spoilt ! Benda dah tak rancang betul-II , mmg tak berapa nak menjadi .. Dah laa pakai track suit .. Wharghhhh !! Tak pa la nak buat mcm mna kan .. SobSob :'(


Edited by me ..
Har Har ~ Menggila kejar kamera ..

Mengada ~

Erm , sorry .. Meman BURUK .

Peace ~

ZNC
Spoilt sebab aku edit !

Maafkan aku ,
sekiranya tak termampu untuk ~
Mencurahkan semua isi hatiku ..

Har har ~

Mengada lagi ~

Tabikk springgggg ..

Cantek kakii !

Nak photoshootttt lagiii .. 

TO BE CONTINUED !



Thanx sudi BACA entry ny .. Muah !




Older Post . Newer Post